Wersje oraz różnice
Comarch e-Sklep jest regularnie rozwijaną aplikacją chmurową. Dlatego wszelkie aktualizacje, pomoc techniczna i kopie baz danych są w cenie usługi.
2 modele biznesowe = 4 wersje funkcjonalne
Comarch e-Sklep przygotowany jest do prowadzenia sprzedaży w dwóch modelach biznesowych: B2C oraz B2B. Decydując się na sprzedaż detaliczną powinieneś rozważyć wybór wersji pomiędzy sklepem Standard, a sklepem Light. Jeśli prowadzisz mikroprzedsiębiorstwo lub mała firmę detaliczną odpowiednim rodzajem dla Ciebie będzie wersja Standard, dzięki której obsłużysz zaawansowane procesy w zarządzaniu sklepem internetowym.
Jeśli jednak dysponujesz małym asortymentem towarowym możesz zdecydować się na wersję Light, która również obsługuje wszystkie podstawowe procesy w zarządzaniu firmą z ograniczeniem do 50 towarów w sklepie internetowym. Natomiast chcąc prowadzić sprzedaż dla klientów biznesowych powinieneś rozważyć wybór wersji pomiędzy sklepem Enterprise, a sklepem B2B.
Głębsza synchronizacja między e-Sklepem
a systemem ERP
Obie wersje dostosowane są zarówno do sprzedaży detalicznej jak i hurtowej umożliwiając prowadzenie zaawansowanej sprzedaży w sklepie internetowym. Wersja B2B różni się od wersji Enterprise mechanizmem Comarch e-Sklep Sync. Mechanizm umożliwia pobranie m.in. dowolnych dokumentów z systemów Comarch ERP Optima, XL, Altum.
Od tego jaki system Comarch ERP posiadasz zależy także prezentacja poszczególnych informacji w Comarch e-Sklep.
Wszystkie różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami funkcjonalnymi Comarch e-Sklep zostały opisane w artykule dostępnym w centrum pomocy Comarch e-Sklep: