Comarch e-Sklep B2B

Comarch e-Sklep to nie tylko rozwiązanie dla sprzedających detalicznie (B2C) ale również doskonałe narzędzie do sprzedaży w modelu Business-to-Business (B2B) czyli takim gdzie kupującym jest inna firma.

Strefa klienta biznesowego

Comarch e-Sklep w wersji B2B posiada szereg funkcjonalności które ułatwiają prowadzenie biznesu w sieci zarówno pod kątem prezentacji ofert, procesu zamówienia jak i wygodnego i przejrzystego dostępu do informacji dla Twoich Klientów.

Twoi Klienci mogą mieć dostęp do dokumentów sprzedażowych związanych z ich zamówieniami (faktur, zamówień oraz dokumentów magazynowych), które będą wyświetlone od razu po ich wystawieniu w systemie ERP. Klient ma dostęp do dokumentów w swojej strefie Klienta dostępnej w e-Sklepie. Dodatkowo możesz zaprezentować Klientowi ustalony dla niego limit kredytowy tak, aby mógł on na bieżąco śledzić i kontrolować jego poziom oraz czy nie posiada przeterminowanych płatności. W przypadku przekroczenia limitu masz możliwość włączenia ostrzeżenia lub zablokowania zakupu z płatnością odroczoną.
Takie rozwiązania doceniają nasi Klienci, między innymi Klient Debiut Plus, którego doświadczenia z e-Sklepem opisaliśmy w artykule : e-sklep-b2b-w-firmie-debiut

Stany magazynowe online

Kolejnym wyróżnikiem e-Sklepu B2B jest kontrola stanów magazynowych online. Co to oznacza? Jeśli Twój Klient będzie zamawiał towar, który jest już dostępny w małej ilości, to podczas składania zamówienia, w momencie kliknięcia w przycisk „zamawiam” e-Sklep automatycznie skontroluje dostępną ilość w magazynie i w przypadku zbyt małej ilości zakomunikuje to Klientowi. Przykładowo w sytuacji gdy kilku Klientów kupuje ten sam towar jednocześnie.

Rabaty i opiekun klienta

Twój Klient z poziomu e-Sklepu ma również dostęp do strefy promocji w której znajdzie wszystkie aktualne oferty rabatowe, a także dostęp do swojego dedykowanego opiekuna Klienta. Informacja o opiekunie znajduje się w zawsze widocznym miejscu dzięki czemu w dowolnym momencie Twój Klient będzie miał dostęp do danych kontaktowych swojego opiekuna. Jako sprzedawca możesz również włączyć ustawienie, aby informacje o zamówieniu Klienta były wysyłane również do jego opiekuna. Podobnie, jeśli Klient będzie miał pytania odnośnie towaru – dodaliśmy możliwość kontaktu z opiekunem towaru.

Wiele kont w ramach jednego Klienta

W e-Sklepie B2B istnieje możliwość dodania wielu loginów (pracowników) w ramach jednego kontrahenta. Każdy pracownik posiada swój własny login (adres e-mail) i dzięki temu może dokonywać zakupów na konto głównego kontrahenta (firmy). Co więcej, taki pracownik może mieć wgląd wyłącznie do swoich zamówień, a kontrahent główny wgląd do wszystkich zamówień swoich pracowników. W naszym e-Sklepie możesz również obsłużyć przypadek jeden login- wiele firm (kontrahentów). Przykładowo jeżeli Twój Klient jest pracownikiem firmy „A” oraz firmy „B” i posiada jeden login (jeden adres e-mail) wówczas możesz w łatwy sposób przełączać się pomiędzy firmami w e-Sklepie i składać zamówienia na rzecz konkretnej firmy.

Negocjowanie cen i ofert kupna

Twoi Klienci w e-Sklepie mają również możliwość skorzystania z opcji zapytań o cenę oraz tworzenia ofert sprzedażowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu, jeśli Twój Klient będzie składał wieloelementowe zamówienie, może je przekształcić do zapytania o wycenę i rozpocząć negocjację ceny lub rabatu. Również jako sprzedawca możesz stworzyć taką ofertę sprzedaży dla swojego stałego Klienta, który regularnie zamawia podobne towary. Dzięki temu Twój stały Klient będzie mógł złożyć zamówienie szybko, za pomocą jednego kliknięcia, nie będzie musiał po raz kolejny dodawać po kolei tych samych towarów do koszyka.

Konfigurator produktu

Sprzedajesz towary wykonywane wyłącznie na zamówienie Klienta lub towary posiadające wiele dowolnie modyfikowanych elementów? Dla Ciebie sprzedawco przygotowaliśmy konfigurator produktu – rozwiązanie dzięki któremu możesz sprzedawać tego rodzaju towary online. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz zmniejszyć koszty oraz czas przygotowania towaru. To Twój Klient za pośrednictwem e-Sklepu samodzielnie skonfiguruje towar pod własne potrzeby, dodatkowo, przy każdej modyfikacji będzie miał możliwość podglądu aktualnej ceny towaru.

Indywidualny feed produktowy

Dla sprzedawców którzy chcą wysyłać masowe, spersonalizowane oferty (feed produktowy) do swoich Klientów dodaliśmy możliwość stworzenia właśnie takiej oferty w pliku XML dzięki temu rozwiązaniu możesz przekazać Klientowi swoją ofertę z interesującymi go informacjami, z ceną po rabacie oraz dostępną tylko, po zalogowaniu Klienta. Wszystko to będzie dostępne w specjalnie wygenerowanym linku.

Własne atrybuty zamówienia

Jeżeli tego wymaga Twój biznes, możesz do zamówienia dodać atrybuty nagłówka. Za pomocą tego rozwiązania możesz w koszyku ustawić dodatkowe parametry, którymi na co dzień posługujesz się podczas przetwarzania zamówień Klientów.
Zobacz pełen zakres możliwości Comarch e-Sklep B2B:

Dołącz do grona naszych Klientów korzystających z naszego rozwiązania:

Comarch e-Sklep – Twój
automatyczny sprzedawca 24/7

WordPress Lightbox